Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/4894
Title: | Этапы осуществления инновационного образовательного процесса |
Other Titles: | The stages of implementation of innovative educational process |
Authors: | Chapaev, N. K. Чапаев, Н. К. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Чапаев, Н. К. Этапы осуществления инновационного образовательного процесса / Н. К. Чапаев // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 20-й Всероссийской научно-практической конференции, 22-23 апреля 2015 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2015. - Т. 1. - С. 185-188. |
Abstract: | In the article an attempt is made on the basis of the analogy method to identify the stages of the technological «chain» of the innovation process in education, open content and features В статье предпринимается попытка на основе метода аналогии выделить этапы (технологическую «цепочку») инновационного процесса в образовании, раскрыть их содержание и особенности |
Keywords: | INNOVATIVE EDUCATIONAL PROCESS TECHNOLOGICAL CHAIN INNOVATIVE EDUCATIONAL PROCESS INNOVATION MANAGEMENT INNOVATORS LEADER-INNOVATOR SCHOOLSCHINESE INTEREST A WRONG UNDER-STANDING OF THE SITUATION DIFFERENT ASSESSMENT OF THE SITUATION LOW TOLERANCE FOR CHANGE ИННОВАЦИОННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ЦЕПОЧКА ИННОВАЦИОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА ИННОВАЦИОННЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ ИННОВАТОРЫ РУКОВОДИТЕЛЬ-ИННОВАТОР |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 22-23.04.2015 |
ISBN: | 978-5-8050-0567-2 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. — 2015. — Т. 1 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2015_1_055.pdf | 587,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.