Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/6150
Title: | Образовательные инициативы Oracle: нынешние и будущие |
Authors: | Горвиц, Ю. М. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Горвиц, Ю. М. Образовательные инициативы Oracle: нынешние и будущие / Ю. М. Горвиц // Новые информационные технологии в образовании : материалы международной научно-практической конференции, 13-16 марта 2012 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2012. - С. 502-503. |
Abstract: | Educators worldwide are working to transform education through personalized learning, improved teacher development and performance, enhanced access to information, and more efficient management of the processes that facilitate teaching, learning, and research. The Oracle Academy offers a complete portfolio of software, curriculum, hosted technology, faculty training, support, and certification resources to education institutions globally. Students gain hands-on experience with the latest technologies and develop industry-relevant skills prior to entering the workplace. Oracle Programming Olympics combines two nominations SQL and Java and covers all federal districts of Russia Federation and Ukraine and Kazakhstan as well. The ThinkQuest Competition engages students from schools, colleges and universities to solve a problem using their technology, critical thinking, and communication skills |
Keywords: | ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ КОРПОРАЦИЯ ОРАКЛ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ИНИЦИАТИВЫ ORACLE |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 13-16.03.2012 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2012 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2012_220.pdf | 358,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.