Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/62
Title: | Управление научно-методической деятельностью педагогов колледжа на основе проектно-целевого подхода |
Other Titles: | MANAGEMENT OF SCIENTIFIC-METHODICAL WORK OF TEACHERS OF THE COLLEGE ON THE BASIS OF PROJECT-ORIENTED APPROACH |
Authors: | Шакуто, Е. А. Прокубовская, А. О. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Шакуто, Е. А. Управление научно-методической деятельностью педагогов колледжа на основе проектно-целевого подхода / Е. А Шакуто., А. О Прокубовская. // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 491-494. |
Abstract: | Design-oriented approach to the management of scientific and methodological activities understood by us as evidence-based, system-activity planned actions aimed at achieving gradual teachers goals scientific and methodological activities, improving scientific knowledge, skills and professionally significant qualities Проектно-целевой подход к управлению научно-методической деятельности понимается нами как научно-обоснованная, планово-деятельностная система действий, направленная на поэтапное достижение педагогами целей в научно-методической деятельности, повышение уровня научных знаний, умений и профессионально значимых качеств |
Keywords: | SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL ACTIVITIES MANAGEMENT DESIGN-ORIENTED APPROACH НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УПРАВЛЕНИЕ ПРОЕКТНО-ЦЕЛЕВОЙ ПОДХОД |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_151.pdf | 119,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.