Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/851
Title: | Дуальная система как способ реализации дополнительного обучения специалистов сферы дизайна стиля и имиджа |
Other Titles: | Dual system as way of realization of additional training of specialists in the sphere of design of style and image |
Authors: | Kudryavtseva, A. I. Chikin, A. A. Кудрявцева, А. И. Чикин, А. А. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Кудрявцева, А. И. Дуальная система как способ реализации дополнительного обучения специалистов сферы дизайна стиля и имиджа / Кудрявцева А. И., Чикин А. А. // XXI век – век дизайна: материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 83-89 |
Abstract: | The article considers the features of the dual system of vocational education and the possibility of use of elements of dual system in the course of additional training of specialists in the sphere of design of style and image Рассмотрены особенности дуальной системы профессионального образования, выявлена возможность использования элементов дуальной системы в процессе дополнительной подготовки специалистов сферы дизайна стиля и имиджа |
Keywords: | STYLE AND IMAGE DESIGN ADDITIONAL VOCATIONAL EDUCATION DUAL SYSTEM OF VOCATIONAL EDUCATION PRACTICE-ORIENTED TRAINING ДИЗАЙН СТИЛЯ И ИМИДЖА ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДУАЛЬНАЯ СИСТЕМА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННАЯ ПОДГОТОВКА |
Conference name: | XXI век – век дизайна |
Conference date: | 15-16.05.2014 |
ISBN: | 978-5-8050-0538-2 |
Origin: | XXI век – век дизайна : материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vek_diz_2014_15.pdf | 121,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.