Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/9930
Title: | Инновации и их роль в педагогическом процессе глазами учителя гимназии |
Authors: | Шуклина, Е. А. |
Issue Date: | 1999 |
Publisher: | Уральский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Шуклина, Е. А. Инновации и их роль в педагогическом процессе глазами учителя гимназии / Е. А. Шуклина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции, 22-26 ноября 1999 г., г. Екатеринбург / Урал. гос. проф.-пед. ун-т, Акад. проф. образования, Урал. гос. науч.-образоват. центр Рос. акад. образования. - Екатеринбург, 1999. - С. 157-158. |
Abstract: | Investigation of inculcation of pedagogical innovations in the work of educational institutions is the matter of vital importance. Concrete sociological research of innovations made by the sociological department of USVPU in the school-gymnasium N2 25 of Revda, revealed the positive teachers appreciation of their role in carrying out and organization of the educational process, development of professional creative activity of teachers, development of students as personalities, their self-realization in educational activity |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ СТАНДАРТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 22-26.11.1999 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 1999 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ipppo_1999_103.pdf | 149,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.