Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/9958
Title: | Применение современных информационных систем для активизации аудиторной работы учащихся |
Authors: | Матвеева, М. В. |
Issue Date: | 1999 |
Publisher: | Уральский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Матвеева, М. В. Применение современных информационных систем для активизации аудиторной работы учащихся / М. В. Матвеева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции, 22-26 ноября 1999 г., г. Екатеринбург / Урал. гос. проф.-пед. ун-т, Акад. проф. образования, Урал. гос. науч.-образоват. центр Рос. акад. образования. - Екатеринбург, 1999. - С. 58-59. |
Abstract: | Computerization of educational process when the exact sciences are studied as active methods of training. Possibility of saving time and activation an audience work of students is reached at the expense of following factors: obviousness, novelty, modeling elements, non-standard approach to studying discipline. Advantages of using a computer when graphic discipline are studied: simplicity of work with models of spatial geometric objects, making the realistic images |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ СТАНДАРТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 22-26.11.1999 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 1999 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ipppo_1999_036.pdf | 170,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.