Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10469
Title: | Профессиональное развитие личности студентов |
Authors: | Гуляева, М. Б. |
Issue Date: | 2003 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Гуляева, М. Б. Профессиональное развитие личности студентов / М. Б. Гуляева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 10-й Российской научно-практической конференции, 20-23 мая 2003 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т, Урал. отд-ние Рос. акад. образования, Акад. проф. образования. - Екатеринбург, 2003. - С. 166-167. |
Abstract: | The reform of nursing gives great significance to the personal qualities of a nurse: mercury, patience, empathy, kindness, human attitudes to a patient, responsibility, honesty, sense of duty, self posession, justice, respect towards colleagues and etc, which witnesses of high demand given to a medical employee on the side of a society. The monitoring of the development empathy according to the methodics by Megrabyan is carried out at Revda medical colledge. To study the development of professionally important personal qualities of a nurse and to reduce hegative qualities the investigation of empathy is carried out amuially |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 20-23.05.2003 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 10-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2003 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2003_112.pdf | 169,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.