Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10608
Title: | Приоритетные модели обучения в системе дополнительного образования |
Authors: | Матвеева, Т. В. Турчанинова, Г. В. Машкова, Н. В. |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Матвеева, Т. В. Приоритетные модели обучения в системе дополнительного образования / Т. В. Матвеева, Г. В. Турчанинова, Н. В. Машкова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 176-178. |
Abstract: | There exist the following priority models of training in the system of supplementary education: postal tuition by external studies; training of university students; training students between universities; autonomous training systems; nonformal integrated training |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-27.05.2004 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2004_109.pdf | 239,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.