Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10662
Title: Использование самоотношения личности студента для повышения мотивации достижения успеха в учебе
Authors: Адамова, Л. Е.
Issue Date: 2004
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Адамова, Л. Е. Использование самоотношения личности студента для повышения мотивации достижения успеха в учебе / Л. Е. Адамова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 81-82.
Abstract: The account of psychological features of the person, in particular, self relation, is necessary for stimulation of cognitive activity of students, as there is a close interrelation between change of the self-relation and motivation on success. The high positive motivation plays a role of the regulating factor at not enough high special abilities and knowledge
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-27.05.2004
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2004_047.pdf152,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.