Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10878
Title: Риторика как фактор повышения качества обучения
Authors: Сухинин, В. П.
Горшенина, М. В.
Issue Date: 2007
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Сухинин, В. П. Риторика как фактор повышения качества обучения / В. П. Сухинин, М. В. Горшенина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-19 апр. 2007 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2007. - С. 162-163.
Abstract: Efficiency of dialogue between the student and the teacher depends on the chosen type of a rhetorical discourse. The important role here plays motivation which considers dominating purposes of educational group
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 17-19.04.2007
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2007
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2007_101.pdf165,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.