Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10952
Title: | Технологии полного усвоения информации как дидактическая проблема вуза |
Authors: | Сидорина, Т. В. |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Сидорина, Т. В. Технологии полного усвоения информации как дидактическая проблема вуза / Т. В. Сидорина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-19 апр. 2007 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2007. - С. 115-116. |
Abstract: | Whether it is possible to name effective cognitive activity if the result is received due to a high tension of work? Cognitive activity is a process social, and, hence, its perfection and ordering is necessary for connecting with social conditionality of mentality |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 17-19.04.2007 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2007 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2007_071.pdf | 159,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.