Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10952
Title: Технологии полного усвоения информации как дидактическая проблема вуза
Authors: Сидорина, Т. В.
Issue Date: 2007
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Сидорина, Т. В. Технологии полного усвоения информации как дидактическая проблема вуза / Т. В. Сидорина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-19 апр. 2007 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2007. - С. 115-116.
Abstract: Whether it is possible to name effective cognitive activity if the result is received due to a high tension of work? Cognitive activity is a process social, and, hence, its perfection and ordering is necessary for connecting with social conditionality of mentality
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 17-19.04.2007
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2007
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2007_071.pdf159,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.