Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10961
Title: Познавательный интерес студента как объект исследования теории и методики профессионального образования
Authors: Чакак, Л. А.
Issue Date: 2007
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Чакак, Л. А. Познавательный интерес студента как объект исследования теории и методики профессионального образования / Л. А. Чакак // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-19 апр. 2007 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2007. - С. 129-130.
Abstract: Such a complex object as a cognitive interest is regarded in the article dedicated to the formation of a cognitive interest of non-law specialities students to the law information. Having a complex psychological nature a cognitive interest was regarded by Aizenkovich, Ananjev, Aseev, Bondarevskij, Gack, Zdravomyslov, Ivanov, Iljin , lanina, Morozova, Myasischev, Rubinstein, Savina, Schukina, Uisterov, etc. Interpretation of a cognitive interest by the most outstanding scientists gave us an opportunity to rereal a formation version of a cognitive interest of non-law specialities students to the law information in the heads of our report
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 17-19.04.2007
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2007
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2007_080.pdf164,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.