Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11333
Title: Балльно-рейтинговая система: между разнообразием и нормативностью
Authors: Зайцев, П. Л.
Issue Date: 2011
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Зайцев, П. Л. Балльно-рейтинговая система: между разнообразием и нормативностью / П. Л. Зайцев // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 17-й Всероссийской научно-практической конференции, 22-24 ноября 2011 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2011. - С. 165-167.
Abstract: According to the third-generation standards the point-and-rating system is the principal element in the running of the educational process. The system, focusing on the idea how to structure, plan and realize regular and continuous control of the educational results, can encourage «students’ academic mobility» and punish those who plan their educational trajectory outside the standard «indication points» as well
Keywords: ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 22-24.11.2011
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 17-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2011
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2011_110.pdf245,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.