Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11585
Title: | Модель организации профильного обучения учащихся средней школы на основе взаимодействия с учреждением начального профессионального образования |
Authors: | Полковников, В. В. Степанова, Т. А. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Полковников, В. В. Модель организации профильного обучения учащихся средней школы на основе взаимодействия с учреждением начального профессионального образования / В. В. Полковников, Т. А. Степанова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 269-271. |
Abstract: | In this article the educational technology considers. It based on the applying of modern informational and communicational technology of the integration interaction (cooperation) between the Secondary School № 25 and The Professional Training Collage № 71, where there is a content of education and methods of training, the purpose and problem of the choice of future career and also there are educational trajectories for students of the Secondary School № 25 |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 23-25.11.2010 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2010_175.pdf | 235,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.