Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11604
Title: Базовые критерии оценки качества профессионально-педагогического образования
Authors: Ульяшин, Н. И.
Ульяшина, Н. Н.
Issue Date: 2010
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Ульяшин, Н. И. Базовые критерии оценки качества профессионально-педагогического образования / Н. И. Ульяшин, H. Н. Ульяшина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 296-297.
Abstract: The quality of graduate training in vocational and pedagogical high school, where the criterion serves professional competence, considered from the point of formation of knowledge, skills, and possessions of the working profession. To select a set of educational technology, there are several groups of criteria, each of which allows sufficient detail to describe the specific pedagogical technology not only at the stage of evaluation, but also on the stages of its design
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 23-25.11.2010
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2010_192.pdf161,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.