Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15723
Title: | Акмеологические подходы к развитию фундаментального образования |
Other Titles: | Acmeological approaches to fundamental education development |
Authors: | Kuzmina, N. V. Chupina, V. A. Zharinova, Y. N. Кузьмина, Н. В. Чупина, В. А. Жаринова, Е. Н. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Кузьмина, Н. В. Акмеологические подходы к развитию фундаментального образования / Н. В. Кузьмина, В. А. Чупина, Е. Н. Жаринова // Научный диалог. - 2015. - № 11. - С. 212-227. |
Abstract: | The article is devoted to acmeology which is the scientific area that considers the development as a continuous improvement, the outcome of which is the result made by individual Статья посвящена акмеологии — научному направлению, рассматривающему развитие как постоянное совершенствование, итогом которого является достигнутый личностью результат |
Keywords: | SPIRITUAL PRODUCT FUNDAMENTAL EDUCATION PRODUCTIVE COMPETENCE ACME-RESULT PRINCIPLE OF VERTICES ACMEPOINT CATHE-POINT ACHIEVING AND MEASURING THE ACME ДУХОВНЫЙ ПРОДУКТ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОДУКТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ АКМЕ-РЕЗУЛЬТАТ ПРИНЦИП ВЕРШИННОСТИ АКМЕ-ТОЧКА КАТЕ-ТОЧКА ДОСТИЖЕНИЕ И ИЗМЕРЕНИЕ АКМЕ |
ISSN: | 2225-756X |
Origin: | Научный диалог. — 2015. — № 11 (47) |
Appears in Collections: | Научный диалог |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_47_014.pdf | 247,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.