Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15723
Title: Акмеологические подходы к развитию фундаментального образования
Other Titles: Acmeological approaches to fundamental education development
Authors: Kuzmina, N. V.
Chupina, V. A.
Zharinova, Y. N.
Кузьмина, Н. В.
Чупина, В. А.
Жаринова, Е. Н.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Кузьмина, Н. В. Акмеологические подходы к развитию фундаментального образования / Н. В. Кузьмина, В. А. Чупина, Е. Н. Жаринова // Научный диалог. - 2015. - № 11. - С. 212-227.
Abstract: The article is devoted to acmeology which is the scientific area that considers the development as a continuous improvement, the outcome of which is the result made by individual
Статья посвящена акмеологии — научному направлению, рассматривающему развитие как постоянное совершенствование, итогом которого является достигнутый личностью результат
Keywords: SPIRITUAL PRODUCT
FUNDAMENTAL EDUCATION
PRODUCTIVE COMPETENCE
ACME-RESULT
PRINCIPLE OF VERTICES
ACMEPOINT
CATHE-POINT
ACHIEVING AND MEASURING THE ACME
ДУХОВНЫЙ ПРОДУКТ
ФУНДАМЕНТАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОДУКТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
АКМЕ-РЕЗУЛЬТАТ
ПРИНЦИП ВЕРШИННОСТИ
АКМЕ-ТОЧКА
КАТЕ-ТОЧКА
ДОСТИЖЕНИЕ И ИЗМЕРЕНИЕ АКМЕ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 11 (47)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_47_014.pdf247,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.