Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/19811
Title: Влияние внешних и внутренних факторов на маркетинговую деятельность предприятий АПК: методы исследования и результаты
Other Titles: Influence of External and Internal Factors on Agribusiness Marketing Activity: Research Methods and Results
Authors: Levkiv, G. Ya.
Левкив, Г. Я.
Issue Date: 2013
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Левкив, Г. Я. Влияние внешних и внутренних факторов на маркетинговую деятельность предприятий АПК: методы исследования и результаты / Г. Я. Левкив // Научный диалог. - 2013. - № 1 (13) : История. Социология. Экономика. - С. 188-205.
Abstract: Using the PEST analysis, the author researches the influence of different tendencies on the marketing activity of agribusiness companies in the Lviv Region. The external and internal factors’ influence on efficiency of the agricultural and food processing companies’ marketing activity was studied by means of the correlation analysis
С применением PEST-анализа исследуется влияние различных тенденций на маркетинговую деятельность предприятий агропромышленного комплекса Львовщины. Осуществлен корреляционный анализ влияния внешних и внутренних факторов на эффективность маркетинговой деятельности сельскохозяйственных и пищеперерабатывающих предприятий
Keywords: МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
MARKETING ACTIVITY
АГРОПРОМЫШЛЕННЫЙ КОМПЛЕКС
AGRIBUSINESS
АПК
PEST-АНАЛИЗ
PEST ANALYSIS
СЕТЕВАЯ МОДЕЛЬ
NETWORK MODEL
КОРРЕЛЯЦИОННОЕ ПОЛЕ
CORRELATION FIELD
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2013. — № 13
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_13_013.pdf3,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.