Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/19920
Title: Применение элементов проектного маркетингового управления для развития предприятий АПК
Other Titles: Application of Elements of Project Marketing Management for Development of Agroindustrial Complex Company
Authors: Levkiv, G. Ya.
Левкив, Г. Я.
Issue Date: 2013
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Левкив, Г. Я. Применение элементов проектного маркетингового управления для развития предприятий АПК / Г. Я. Левкив // Научный диалог. - 2013. - № 7 (19) : Экономика. Право. Политология. - С. 41-57.
Abstract: The article presents the criteria of choosing marketing programs for the agroindustrial complex companies. The author suggests his own model of implementing marketing programs in companies of the agroindustrial complex (AIC) spanning the lifecycle. Activities on reaching the general purpose of the complex marketing programs in the AIC company are analyzed
В статье представлены критерии выбора маркетинговых программ для предприятий АПК. Предлагается авторская разработка модели внедрения маркетинговых программ на предприятии агропромышленного комплекса (АПК) на протяжении жизненного цикла. Проанализированы мероприятия по достижению общей цели комплексной маркетинговой программы на предприятии АПК
Keywords: ПРЕДПРИЯТИЯ АПК
МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ
MARKETING MANAGEMENT
МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРОГРАММЫ
MARKETING PROGRAMS
ЖИЗНЕННЫЙ ЦИКЛ ПРЕДПРИЯТИЯ
AIC COMPANY
COMPANY LIFECYCLE
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2013. — № 19
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_19_004.pdf3,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.