Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23667
Title: Проблемы создания психолого-педагогических условий в формате информационной образовательной среды
Other Titles: Problems of creation of psychology and pedagogical conditions in the format of the information educational environment
Authors: Неупокоева, Е. Е.
Neupokoeva, E. E.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Неупокоева, Е. Е. Проблемы создания психолого-педагогических условий в формате информационной образовательной среды / Е. Е. Неупокоева // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2018 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2018. - С. 81-84.
Abstract: The relevance of this subject is defined by requirements of scientific assessment of the experience got during the work modern information educational environments for full-time courses. The role, which the information educational environment in the system of pedagogical conditions of preparation has to play, is proved in the publication
Актуальность данной темы определена потребностями научной оценки опыта, полученного при работе с информационными образовательными средами для очной формы обучения. В публикации обосновывается роль, которую должна играть информационная образовательная среда в системе педагогических условий подготовки
Keywords: INFORMATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT
TRAINING OF TEACHERS OF VOCATIONAL EDUCATION
ИНФОРМАЦИОННАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ
Conference name: Непрерывное образование: теория и практика реализации
Conference date: 22.01.2018
ISBN: 978-5-91256-401-7
Origin: Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notpr_2018_021.pdf432,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.