Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23703
Title: К вопросу совершенствования профессиональной компетентности педагога профессионального образования
Other Titles: The question of the professional competency improving of the vocational education and training teachers
Authors: Махова, Ю. В.
Makhova, Y. V.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Махова, Ю. В. К вопросу совершенствования профессиональной компетентности педагога профессионального образования / Ю. В. Махова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2018 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2018. - С. 223-226.
Abstract: The article is devoted to the question of the special aspects of the vocational education and training teacher’s work in the vocational secondary education system. The definition of the teacher’s work is given. The pattern of the professional competency improving of the vocational education and training teachers is offered
Статья посвящена вопросу особенностей профессионального образования и профессиональной подготовки педагога в системе среднего профессионального образования. Дается определение работы педагога. Предложена схема повышения профессиональной компетентности педагогов профессионального образования
Keywords: PROFESSIONAL COMPETENCY
VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING TEACHER
PROPAEDEUTICS
COMPETENCY-BASED APPROACH
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И ПОДГОТОВКА ПЕДАГОГА
ПРОПЕДЕВТИКА
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД
Conference name: Непрерывное образование: теория и практика реализации
Conference date: 22.01.2018
ISBN: 978-5-91256-401-7
Origin: Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
notpr_2018_054.pdf396,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.