Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23736
Title: Совершенствование коммуникативных умений педагога в условиях гуманизации образования
Other Titles: Improvement of the teacher's communicative behavior in the conditions of humanization of education
Authors: Сысоева, Е. Ю.
Sysoeva, E. Y.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Сысоева, Е. Ю. Совершенствование коммуникативных умений педагога в условиях гуманизации образования / Е. Ю. Сысоева // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 143-147.
Abstract: The article is devoted to the need to improve the teacher's communicative skills in terms of humanizing education. The author analyzes the properties of productive pedagogical communication, specifics of the communicative status of the teacher, determines the conditions for improving the communicative abilities of the teacher in the system of professional development
Статья посвящена необходимости совершенствования коммуникативных умений педагога условиях гуманизации образования. Автор анализирует свойства продуктивной педагогической коммуникации, специфику 144 коммуникативного статуса педагога, определяет условия совершенствования коммуникативных умений педагога в системе повышения квалификации
Keywords: COMMUNICATIVE SKILLS OF THE TEACHER
PARTNER COMMUNICATION
COMMUNICATIVE STATUS OF THE TEACHER
HUMANIZATION OF EDUCATION
КОММУНИКАТИВНЫЕ УМЕНИЯ ПЕДАГОГА
ПАРТНЕРСКОЕ ОБЩЕНИЕ
КОММУНИКАТИВНЫЙ СТАТУС ПЕДАГОГА
ГУМАНИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 14-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0561-5
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apo_2018_14_037.pdf344,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.