Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/26290
Title: Организация и содержание сайта для формирования музыкальной культуры подростков при изучении мировой художественной культуры
Other Titles: ORGANIZATION AND CONTENT OF THE SITE FOR FORMING THE MUSICAL CULTURE OF ADOLESCENTS IN THE STUDY OF THE WORLD ART CULTURE
Authors: Буторина, Н. И.
Гарькуша, Н. В.
Butorina, N. I.
Garkusha, N. V.
Issue Date: 2018
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Буторина, Н. И. Организация и содержание сайта для формирования музыкальной культуры подростков при изучении мировой художественной культуры / Н. И. Буторина, Н. В. Гарькуша // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1. — С. 59-64.
Abstract: Раскрывается специфика организации сайта для формирования музыкальной культуры подростков при изучении мировой художественной культуры. Обозначены особенности содержания, основные критерии эффективности и технологические основы образовательного сайта, нацеленного на углубленное изучение музыкального искусства
The article reveals the specifics of the organization of the site for the formation of the musical culture of adolescents in the study of the world artistic culture. The features of the content, the main efficiency criteria and the technological foundations of the educational site, aimed at an in-depth study of musical art, are revealed
Keywords: ОРГАНИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО САЙТА
МИРОВАЯ ХУДОЖЕСТВЕННАЯ КУЛЬТУРА
ФОРМИРОВАНИЕ МУЗЫКАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ
ПОДРОСТКИ
ORGANIZATION OF AN EDUCATIONAL SITE
WORLD ART
FORMATION OF MUSICAL CULTURE
TEENAGERS
ORGANIZATION OF AN EDUCATIONAL SITE
WORLD ART
FORMATION OF MUSICAL CULTURE
TEENAGERS
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 35359272
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2018_1_15.pdf117,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.