Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28484
Title: | Проблемные аспекты вузовского образования в России |
Other Titles: | Problem aspects of University education in Russia |
Authors: | Смирнова, Д. Н. Smirnova, D. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Смирнова, Д. Н. Проблемные аспекты вузовского образования в России / Д. Н. Смирнова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 128-131. |
Abstract: | The article deals with the current state of higher education in Russia, which is characterized by many problems, which indicates its crisis. Reforms of the higher education system do not give the desired result, because they do not solve its problems and problems of modern society, but only retouch them В статье рассматривается современное состояние сферы высшего образования в России, которое характеризуется множеством проблем, что свидетельствует о его кризисе. Реформы системы высшего образования не дают нужного результата, т.к. не решают его проблемы и проблемы современного общества, а только лишь их ретушируют |
Keywords: | SPHERE REFORM EDUCATION SCIENCE CAREER GROWTH PERSONALITY SOCIETY STATE ECONOMY MOTIVATION COMMERCIALIZATION BUDGET RATING СФЕРА РЕФОРМА ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА КАРЬЕРНЫЙ РОСТ ЛИЧНОСТЬ ОБЩЕСТВО ГОСУДАРСТВО ЭКОНОМИКА МОТИВАЦИЯ КОММЕРЦИАЛИЗАЦИЯ БЮДЖЕТ РЕЙТИНГ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_032.pdf | 311,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.