Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32557
Title: Теоретико-методологические подходы к проектированию содержания и технологий профессионального обучения будущих менеджеров
Other Titles: Theoretical and Methodological Approaches to Content and Technologies Design of Vocational Education of Managers-to-be
Authors: Шемятихина, Л. Ю.
Shemyatikhina, L. Y.
Issue Date: 2009-06
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Шемятихина, Л. Ю. Теоретико-методологические подходы к проектированию содержания и технологий профессионального обучения будущих менеджеров / Л. Ю. Шемятихина // Образование и наука. — 2009. — № 6. — С. 65-73.
Abstract: The paper provides theoretical and methodological approaches (competence, functional, branch approaches) to be used in modelling the content and methods of manager training
В статье описываются теоретико-методологические подходы (компетентностный, функциональный, отраслевой), которые могут быть положены в основу проектирования содержания и технологий обучения будущих менеджеров
Keywords: COMPETENCE
FUNCTIONAL AND BRANCH APPROACHES
MODELLING THE CONTENT AND METHODS OF MANAGER TRAINING
COLLABORATIVE WORK OF UNIVERSITIES AND EMPOYERS ON DEFINING THE CONTENT OF COMPETENCES
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ
ОТРАСЛЕВОЙ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ ПОДХОДЫПРОЕКТИРОВАНИЕ ПОДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРОВ
СОВМЕСТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ВУЗА И РАБОТОДАТЕЛЯ ПО ОПРЕДЕЛЕНИЮ СОСТАВА КОМПЕТЕНЦИЙ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №6.2
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_06_2_010.pdf321,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.