Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33108
Title: Критериально-оценочная деятельность диссертационных советов в аспекте повышения качества педагогических инноваций
Other Titles: Criteria and evaluative activity of dissertation advices in aspect of quality’s increase of pedagogic innovations
Authors: Зеер, Э. Ф.
Новоселов, С. А.
Сыманюк, Э. Э.
Zeer, E. F.
Novoselov, S. A.
Simanuk, E. E.
Issue Date: 2008-09
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Зеер, Э. Ф. Критериально-оценочная деятельность диссертационных советов в аспекте повышения качества педагогических инноваций / Э. Ф. Зеер, С. А. Новоселов, Э. Э. Сыманюк // Образование и наука. — 2008. — № 6. — С. 3-10.
Abstract: The article is devoted to classification of objects of pedagogical researches, and the main indications of possible innovations, consider the principles and assessment criterions of Ph. D. thesis and thesis for a Doctor’s degree in aspect of improving of pedagogical innovations.
В статье приводится классификация объектов педагогических исследований и основные признаки возможных инноваций, рассматриваются принципы и критерии оценки кандидатских и докторских диссертаций в аспекте повышения качества педагогических инноваций.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
metadata.dc.description.sponsorship: Работа выполнена при финансовой поддержке Российского гуманитарного научного фонда (РГНФ), проект №08-06-00472а.
Origin: Образование и наука. 2008. №6
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_06_002.pdf345,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.