Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/40579
Title: Психологические особенности профессиональной мотивации педагогов в период дистанционного обучения
Other Titles: The Psychological Features Professional of Motivation of Teachers During the Distance Learning Period
Authors: Сентюрева, И. В.
Носакова, Т. В.
Sentyureva, I. V.
Nosakova, T. V.
Issue Date: 2022
Publisher: РГППУ
Citation: Сентюрева, И. В. Психологические особенности профессиональной мотивации педагогов в период дистанционного обучения / И. В. Сентюрева, Т. В. Носакова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XV международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 28 февраля - 4 марта 2022 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2022. - С. 324-331.
Abstract: Modern education is impossible without the active introduction of computer technologies into the educational process. The article analyzes the psychological features of teachers' motivation during distance learning.
Современное образование невозможно без активного внедрения в образовательный процесс компьютерных технологий. В статье проанализированы психологические особенности мотивации педагогов в период дистанционного обучения.
Keywords: PROFESSIONAL MOTIVATION
DISTANCE LEARNING
TEACHERS
PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ПЕДАГОГИ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ
Conference name: Технологии. Образование
Conference date: 28.02-4.03.2022
ISBN: 978-5-8295-0699-5
Origin: Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XV международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2022
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0699-5_2022_042.pdf541,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.