Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/62
Title: Управление научно-методической деятельностью педагогов колледжа на основе проектно-целевого подхода
Other Titles: MANAGEMENT OF SCIENTIFIC-METHODICAL WORK OF TEACHERS OF THE COLLEGE ON THE BASIS OF PROJECT-ORIENTED APPROACH
Authors: Шакуто, Е. А.
Прокубовская, А. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Шакуто, Е. А. Управление научно-методической деятельностью педагогов колледжа на основе проектно-целевого подхода / Е. А Шакуто., А. О Прокубовская. // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 491-494.
Abstract: Design-oriented approach to the management of scientific and methodological activities understood by us as evidence-based, system-activity planned actions aimed at achieving gradual teachers goals scientific and methodological activities, improving scientific knowledge, skills and professionally significant qualities
Проектно-целевой подход к управлению научно-методической деятельности понимается нами как научно-обоснованная, планово-деятельностная система действий, направленная на поэтапное достижение педагогами целей в научно-методической деятельности, повышение уровня научных знаний, умений и профессионально значимых качеств
Keywords: SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL ACTIVITIES
MANAGEMENT
DESIGN-ORIENTED APPROACH
НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
УПРАВЛЕНИЕ
ПРОЕКТНО-ЦЕЛЕВОЙ ПОДХОД
Conference name: Новые информационные технологии в образовании
Conference date: 11–14.03.2014
ISBN: 9785829502621
Origin: Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2014_151.pdf119,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.