Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10362
Title: Стратегия психологического консультирования и жизненный мир клиента
Authors: Скарулин, Д. С.
Issue Date: 2000
Publisher: Уральский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Скарулин, Д. С. Стратегия психологического консультирования и жизненный мир клиента / Д. С. Скарулин // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 8-й Российской научно-практической конференции, 21-23 ноября 2000 г., г. Екатеринбург / Урал. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2000. - С. 97-98.
Abstract: One from the factors influencing to choice of the advisory strategy, is the kind of a critical vital situation of the customer. All variety (varieties) of extreme vital situations is possible whistle to four kinds: stress, disappointment, conflict and crisis. The kind of an experienced critical situation is in turn connected to the vital world of the person relating one from four types: children's, realistic, values and creative world
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 21-23.11.2000
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 8-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2000
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2000_57.pdf147,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.