Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10731
Title: Концептуальные основы развития непрерывного профессионально-педагогического образования
Authors: Маркова, С. М.
Issue Date: 2005
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Маркова, С. М. Концептуальные основы развития непрерывного профессионально-педагогического образования / С. М. Маркова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-26 мая 2005 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2005. - С. 175-177.
Abstract: The conceptual bases of the continuous professional - pedagogical education development are the continuous multilevel professional-pedagogical education, the idea of a steady educational system development, the idea of socialization and professionalism of an individual; the integration of the content and vocational training technology
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-26.05.2005
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2005
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo-2005-109.pdf234,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.