Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11065
Title: Личностный потенциал учащегося и условия его развития
Authors: Карачева, Е. В.
Метаева, В. А.
Issue Date: 2006
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Карачева, Е. В. Личностный потенциал учащегося и условия его развития / Е. В. Карачева, В. А. Метаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции, 11-13 апреля 2006 г., г. Санкт-Петербург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2006. - С. 84-85.
Abstract: Personal potential of a trainee and its development are significantly ensured through the system of supplementary education. The more possibilities an institution of supplementary education has and the higher competence of pedagogues is, the more efficient process of personality development is
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ДВУХУРОВНЕВАЯ МОДЕЛЬ ВПО
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 11-13.04.2006
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2006
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2006_054.pdf157,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.