Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11065
Title: | Личностный потенциал учащегося и условия его развития |
Authors: | Карачева, Е. В. Метаева, В. А. |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Карачева, Е. В. Личностный потенциал учащегося и условия его развития / Е. В. Карачева, В. А. Метаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции, 11-13 апреля 2006 г., г. Санкт-Петербург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2006. - С. 84-85. |
Abstract: | Personal potential of a trainee and its development are significantly ensured through the system of supplementary education. The more possibilities an institution of supplementary education has and the higher competence of pedagogues is, the more efficient process of personality development is |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДВУХУРОВНЕВАЯ МОДЕЛЬ ВПО ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 11-13.04.2006 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2006 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2006_054.pdf | 157,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.