Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11610
Title: | Структура и функции компетентностно-квалиметрической модели качества управления педагогическим процессом |
Authors: | Чернышева, М. В. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Чернышева, М. В. Структура и функции компетентностно-квалиметрической модели качества управления педагогическим процессом / М. В. Чернышева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 305-306. |
Abstract: | Article is devoted to improving the quality of management training teachers of vocational training. Designing a model for training teachers of vocational training is considered with the concrete scientific level considering the main of qualimetry approach. The means of diagnosis, evaluation and control of quality management of vocational teachers’ education are the appropriate indicators |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 23-25.11.2010 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2010_198.pdf | 158,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.