Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/12995
Title: Роль образовательных комплексов в реализации партнерской модели формирования национальной системы квалификаций
Other Titles: Еhe role of educational complexes in the implementation of the partnership model formation of the national qualifications framework
Authors: Gileva, K. V.
Safronova, O. L.
Solousova, K. V.
Гилева, К. В.
Солоусова, К. В.
Сафронова, О. Л.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Гилева, К. В. Роль образовательных комплексов в реализации партнерской модели формирования национальной системы квалификаций / К. В. Гилева, К. В. Солоусова, О. Л. Сафронова // Образование и наука. — 2015. — № 4. — С. 22-37.
Abstract: The aim of the study is to define potential of modern educational complexes in the field of formation of national system of qualifications on the basis of interpretation of procedures changes in regulation of social and labour relations
Цель статьи – на основе осмысления изменений в процедурах регулирования социально-трудовых отношений определить потенциал современных образовательных комплексов в области формирования национальной системы квалификаций
Keywords: NATIONAL SYSTEM OF QUALIFICATIONS FRAMEWORK
THE BUSINESS COMPETENCE OF EDUCATIONAL COMPLEXES
PROFESSIONAL STANDARDS
FEDERAL STATE EDUCATIONAL STANDARDS (FSES)
НАЦИОНАЛЬНАЯ СИСТЕМА КВАЛИФИКАЦИИ
БИЗНЕС-КОМПЕТЕНЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ КОМПЛЕКСОВ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ
ФЕДЕРАЛЬНЫЕ ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ
ISSN: 2310-5828
1994-5639
Origin: Образование и наука. 2015. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2015_4_123_003.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.