Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15753
Title: Моделирование ситуации речевого общения на занятиях по русскому языку как иностранному
Other Titles: Situation of verbal communication modelling when teaching of russian language as foreign
Authors: Razumkova, N. V.
Разумкова, Н. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Разумкова, Н. В. Моделирование ситуации речевого общения на занятиях по русскому языку как иностранному / Н. В. Разумкова // Научный диалог. - 2015. - № 7. - С. 48-62.
Abstract: The principles, approaches and modalities for organising learning activities of students are considered, among which the scientific approach, the authenticity of the speech material, communicative principle are distinguished as the most importan
Рассматриваются принципы, подходы, условия организации учебной деятельности студентов, среди которых выделяются в качестве важнейших научный подход, аутентичность речевого материала, коммуникативный принцип
Keywords: INTENSIVE COURSE OF VERBAL COMMUNICATION
CASE STUDIES
COMMUNICATIVE COMPETENCE
RECEPTIVE FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE
INTERDISCIPLINARY APPROACH
RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE
ИНТЕНСИВНЫЙ КУРС РЕЧЕВОГО ОБЩЕНИЯ
КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯ
КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНЦИЯ
РЕЦЕПТИВНАЯ ИНОЯЗЫЧНАЯ КОМПЕТЕНЦИЯ
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЙ ПОДХОД
РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 7 (43)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_43_003.pdf268,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.