Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15757
Title: | Педагогический потенциал краеведения Урала в преподавании русского языка как неродного |
Other Titles: | Pedagogical potential of Ural area studies when teaching russian as foreign language |
Authors: | Shchetinina, A. V. Щетинина, А. В. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Щетинина, А. В. Педагогический потенциал краеведения Урала в преподавании русского языка как неродного / А. В. Щетинина // Научный диалог. - 2015. - № 7. - С. 93-106. |
Abstract: | The differences in the approaches to the teaching of the Russian language for foreign citizens from CIS and other foreign countries are considered Рассматриваются различия в подходах к преподаванию русского языка для иностранных граждан из дальнего и ближнего зарубежья |
Keywords: | PEDAGOGICAL POTENTIAL OF AREA STUDIES RUSSIAN AS A SECOND LANGUAGE RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE FOREIGN STUDENTS SOCIO-CULTURAL ADAPTATION LANGUAGE ADAPTATION INTEGRATION ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ КРАЕВЕДЕНИЯ РУССКИЙ ЯЗЫК КАК НЕРОДНОЙ РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ ИНОФОНЫ СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНАЯ АДАПТАЦИЯ ЯЗЫКОВАЯ АДАПТАЦИЯ ИНТЕГРАЦИЯ |
ISSN: | 2225-756X |
Origin: | Научный диалог. — 2015. — № 7 (43) |
Appears in Collections: | Научный диалог |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_43_006.pdf | 240,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.