Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15757
Title: Педагогический потенциал краеведения Урала в преподавании русского языка как неродного
Other Titles: Pedagogical potential of Ural area studies when teaching russian as foreign language
Authors: Shchetinina, A. V.
Щетинина, А. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Щетинина, А. В. Педагогический потенциал краеведения Урала в преподавании русского языка как неродного / А. В. Щетинина // Научный диалог. - 2015. - № 7. - С. 93-106.
Abstract: The differences in the approaches to the teaching of the Russian language for foreign citizens from CIS and other foreign countries are considered
Рассматриваются различия в подходах к преподаванию русского языка для иностранных граждан из дальнего и ближнего зарубежья
Keywords: PEDAGOGICAL POTENTIAL OF AREA STUDIES
RUSSIAN AS A SECOND LANGUAGE
RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE
FOREIGN STUDENTS
SOCIO-CULTURAL ADAPTATION
LANGUAGE ADAPTATION
INTEGRATION
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ КРАЕВЕДЕНИЯ
РУССКИЙ ЯЗЫК КАК НЕРОДНОЙ
РУССКИЙ ЯЗЫК КАК ИНОСТРАННЫЙ
ИНОФОНЫ
СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНАЯ АДАПТАЦИЯ
ЯЗЫКОВАЯ АДАПТАЦИЯ
ИНТЕГРАЦИЯ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 7 (43)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_43_006.pdf240,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.