Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18807
Title: Проблемы преподавания культуры речи
Authors: Миронова, И. К.
Ханевский, Д. А.
Issue Date: 1998
Publisher: УГППУ
Citation: Миронова, И. К. Проблемы преподавания культуры речи / И. К. Миронова, Д. А. Ханевский // Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий : тезисы докладов Российской научно-практической конференции по инновациям в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании, 24-28 ноября 1997 г., г. Екатеринбург. В 3 ч. Ч. 3 / Урал. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство УГППУ, 1997. - С. 22-24.
Abstract: Ability to speak correctly and effectively is the part of common culture of every man, his education. Thereby form of speech culture plays important role in personality development process. Nowadays an idea about necessity of intrusion of a interactive course «speech culture» with details of rhetoric and stylistics to school and universities is often spoken. Finally speech culture training should be individually oriented that can be achieved by personal speech diagnostics as well as developing and realization of personal training in rhetoric and speech technics
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ
Conference name: Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий
Conference date: 24-28.11.1997
Origin: Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий : тезисы докладов Российской научно-практической конференции по инновациям в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. В 3 ч. Ч. 3. — Екатеринбург, 1998
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pau_1997_3_11.pdf273,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.