Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/20759
Title: | Роль метода проектов и проектной деятельности в системе обучения студентов вузов курсу «Полиграфия» дисциплины «Информационные технологии в рекламе» |
Other Titles: | The role of the project method and project activity in the student training system of students of higher education studies course «Polygraphy» disciplines «Information technologies in advertising» |
Authors: | Ожегова, А. П. Ozhegova, A. P. |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Ожегова, А. П. Роль метода проектов и проектной деятельности в системе обучения студентов вузов курсу «Полиграфия» дисциплины «Информационные технологии в рекламе» / А. П. Ожегова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции, 18-20 апреля 2017 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2017. - С. 255-257. |
Abstract: | Рассматривается применение проектного метода в обучении студентов вузов курсу полиграфии и допечатной подготовки в рамках дисциплины «Информационные технологии в рекламе». The article is devoted to the application of the design method in teaching students of higher educational institutions the rate of polygraphy and pre-press training within the discipline «Information technologies in advertising» |
Keywords: | ОБУЧЕНИЕ МЕТОД ПРОЕКТОВ ПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ПОЛИГРАФИЯ РЕКЛАМА EDUCATION METHOD OF PROJECT PROJECT ACTIVITY POLYGRAPHY ADVERTISING |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 18-20.04.2017 |
ISBN: | 978-5-8050-0620-4 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2017 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2017_075.pdf | 150,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.