Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23674
Title: Теоретико-методологические основы профессионализма педагогов
Other Titles: Teoretiko-methodological bases of professionalism of teachers
Authors: Штенникова, Е. Г.
Shtennikova, E. G.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Штенникова, Е. Г. Теоретико-методологические основы профессионализма педагогов / Е. Г. Штенникова // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 55-58.
Abstract: The article considers the theoretical and methodological foundations of the teacher's professionalism, the ways of its formation
В статье рассматриваются теоретико-методологические основы профессионализма педагога, пути его формирования
Keywords: COMPONENTS OF PROFESSIONALISM
PROFESSIONAL COMPETENCE
TEACHER
PROFESSION
СОСТАВЛЯЮЩИЕ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ПЕДАГОГ
ПРОФЕССИЯ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 14-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0561-5
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apo_2018_14_015.pdf280,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.