Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23674
Title: | Теоретико-методологические основы профессионализма педагогов |
Other Titles: | Teoretiko-methodological bases of professionalism of teachers |
Authors: | Штенникова, Е. Г. Shtennikova, E. G. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Штенникова, Е. Г. Теоретико-методологические основы профессионализма педагогов / Е. Г. Штенникова // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Международной научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 55-58. |
Abstract: | The article considers the theoretical and methodological foundations of the teacher's professionalism, the ways of its formation В статье рассматриваются теоретико-методологические основы профессионализма педагога, пути его формирования |
Keywords: | COMPONENTS OF PROFESSIONALISM PROFESSIONAL COMPETENCE TEACHER PROFESSION СОСТАВЛЯЮЩИЕ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГ ПРОФЕССИЯ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 14-15.03.2018 |
ISBN: | 978-5-8295-0561-5 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apo_2018_14_015.pdf | 280,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.