Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23744
Title: Коэволюционный подход к анализу генезиса педагогической методологии
Other Titles: Co-evolutionary approach to the analysis of the genesis of pedagogical methodologies
Authors: Чапаев, Н. К.
Chapaev, N. K.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Чапаев, Н. К. Коэволюционный подход к анализу генезиса педагогической методологии / Н. К. Чапаев // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 171-175.
Abstract: The article is an attempt to legitimize the co-evolution approach as heuristic tools for the study of educational problems on the example of the analysis of the Genesis of pedagogical methodology
В статье предпринимается попытка легитимации коэволюционного подхода в качестве эвристического инструментария исследования образовательных проблем на примере анализа генезиса педагогической методологии
Keywords: TEACHING METHODOLOGY
CO-EVOLUTIONARY APPROACH
METHODOLOGICAL EXPERTISE
THE ICONIC ESSENCE OF THE PERSON
GUN ACTIVITY
EDUCATION
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ МЕТОДОЛОГИЯ
КОЭВОЛЮЦИОННЫЙ ПОДХОД
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЙ ОПЫТ
ЗНАКОВАЯ СУЩНОСТЬ ЧЕЛОВЕКА
ОРУДИЙНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ВОСПИТАНИЕ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 14-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0561-5
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apo_2018_14_044.pdf356,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.