Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23770
Title: Преодоление познавательно-смысловых барьеров в исследовательской деятельности как условие развитие методологической культуры педагога
Other Titles: Overcoming cognitive-sensitive barriers in research activities as the condition of development of the methodological culture of a teacher
Authors: Поздняк, С. Н.
Столяров, В. И.
Глазунов, В. В.
Pozdnyak, S. N.
Stolarov, V. I.
Glazunov, V. V.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Поздняк, С. Н. Преодоление познавательно-смысловых барьеров в исследовательской деятельности как условие развитие методологической культуры педагога / С. Н. Поздняк, В. И. Столяров, В. В. Глазунов // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 256-257.
Abstract: The phenomen of cognitive-semantic barriers arising in students' research activity is considered. Some ways of overcoming the barriers for the development of the methodological culture of the teacher are suggested
Рассмотрен феномен познавательно-смысловых барьеров, возникающих в исследовательской деятельности студентов. Предложены некоторые способы преодоления барьеров для развития методологической культуры педагога
Keywords: COGNITIVE-SEMANTIC BARRIERS
RESEARCH SKILLS
METHODOLOGICAL CULTURE
ПОЗНАВАТЕЛЬНО-СМЫСЛОВЫЕ БАРЬЕРЫ
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ УМЕНИЯ
МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 14-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0561-5
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apo_2018_14_068.pdf289,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.