Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25802
Title: Особенности формирования профессиональной компетентности будущих педагогов
Other Titles: Features of the formation of professional competence of future teachers
Authors: Кетриш, Е. В.
Ketrish, E. V.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Кетриш, Е. В. Особенности формирования профессиональной компетентности будущих педагогов / Е. В. Кетриш // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 384-387.
Abstract: The urgency of the problem is caused by the need to consider the specifics of the formation of professional competence of future teachers in the context of the introduction of a competence approach into the modern education system (on the example of future teachers in physical education)
Актуальность исследуемой проблемы обусловлена необходимостью рассмотрения особенностей формирования профессиональной компетентности будущих педагогов в условиях внедрения компетентностного подхода в современную систему образования (на примере будущих педагогов по физической культуре)
Keywords: COMPETENT-ACTIVITY APPROACH
TEACHER OF PHYSICAL CULTURE
PROFESSIONAL COMPETENCE OF THE TEACHER
КОМПЕТЕНТНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД
ПЕДАГОГ ПО ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГА
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-25.04.2018
ISBN: 978-5-8050-0650-1
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8050-0650-1_118.pdf159,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.