Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25814
Title: | Показатели и уровни развития критического мышления студентов |
Other Titles: | Indicators and levels of development of students’ critical thinking at the university |
Authors: | Кубрушко, П. Ф. Галиев, Т. Т. Бекбаева, Ж. С. Kubrushko, P. F. Galiyev, T. T. Bekbayeva, Zh. S. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Кубрушко, П. Ф. Показатели и уровни развития критического мышления студентов / П. Ф. Кубрушко, Т. Т. Галиев, Ж. С. Бекбаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 418-421. |
Abstract: | The article explores questions of features and indicators of development of critical thinking. Authors examine the main criteria and levels of development of critical thinking. They measure of formation of critical thinking of students in higher education institution Рассматриваются показатели и признаки сформированности критического мышления студентов. Определяются основные критерии и уровни сформированности критического мышления. Проводится диагностика развитости умений критического мышления студентов вуза |
Keywords: | HIGHER EDUCATION CRITICAL THINKING INDICATORS OF CRITICAL THINKING MEASUREMENT OF CRITICAL THINKING ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ КРИТИЧЕСКОЕ МЫШЛЕНИЕ ПОКАЗАТЕЛИ КРИТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ ДИАГНОСТИКА КРИТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_129.pdf | 177,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.