Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25818
Title: | Индивидуально-психологические особенности учащихся профильных классов |
Other Titles: | Individual-psychological features of students of profile classes |
Authors: | Ледерман, Н. Н. Заводчиков, Д. П. Lederman, N. N. Zavodchikov, D. P. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Ледерман, Н. Н. Индивидуально-психологические особенности учащихся профильных классов / Н. Н. Ледерман, Д. П. Заводчиков // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 427-431. |
Abstract: | This article is devoted to the examination of the main individual psychological peculiarities of pupils of natural-mathematical and humanitarian profile classes. Some approaches to the definition of the components of the professional orientation of young people are presented Рассматриваются основные индивидуально-психологические особенностей учащихся естественно-математических и гуманитарных профильных классов. Представлены некоторые подходы к определению составляющих профессиональной направленности молодежи |
Keywords: | DYNAMIC FUNCTIONAL STRUCTURE OF PERSONALITY PROFESSIONAL ORIENTATION ДИНАМИЧЕСКАЯ ФУНКЦИОНАЛЬНАЯ СТРУКТУРА ЛИЧНОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_132.pdf | 170,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.