Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25823
Title: | Педагогическая практика как базовый способ профессионального самоопределения студента – будущего педагога |
Other Titles: | Pedagogical practice as the basic way of professional self – determination of a student as a future teacher |
Authors: | Поздняк, С. Н. Сорокина, А. Ф. Хоман, М. А. Pozdnyak, S. N. Sorokina, A. F. Homan, M. A. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Поздняк, С. Н. Педагогическая практика как базовый способ профессионального самоопределения студента – будущего педагога / С. Н. Поздняк, А. Ф. Сорокина, М. А. Хоман // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 445-447. |
Abstract: | In the article some possibilities of pedagogical practice in the professional self-determinination of a future teacher are analyzed. The typology of students is offered on the basis of the formation of the processes of self-determinination in the profession Анализируются некоторые возможности педагогической практики в профессиональном самоопределении будущего педагога. Предложена типология студентов по признаку сформированности процессов самоопределения в профессии |
Keywords: | PEDAGOGICAL PRACTICE PROFESSIONAL SELF-DETERMININATION TYPOLOGY OF STUDENTS ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛЕНИЕ ТИПОЛОГИЯ СТУДЕНТОВ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_137.pdf | 151,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.