Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/26296
Title: Готовность участников образовательного процесса к применению интерактивных технологий в вузе
Other Titles: THE WILLINGNESS OF PARTICIPANTS OF EDUCATIONAL PROCESS TO THE USE OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF THE UNIVERSITY
Authors: Хасанова, И. И.
Котова, С. С.
Hasanova, I. I.
Kotova, S. S.
Issue Date: 2018
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Хасанова, И. И. Готовность участников образовательного процесса к применению интерактивных технологий в вузе / И. И. Хасанова, С. С. Котова // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1. — С. 86-89.
Abstract: Представлен анализ теории и практики организации образовательного процесса в вузе, а также показано практическое применение интерактивных технологий в образовательном процессе глазами студентов и преподавателей
This paper presents an analysis of the theory and practice of organization of educational process in the University, as well as the practical application of innovative technologies in the educational process through the eyes of students and teachers
Keywords: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС
ИННОВАЦИОННЫЕ ДИДАКТИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
INNOVATIVE TECHNOLOGIES
EDUCATIONAL PROCESS
INNOVATIVE TEACHING TECHNOLOGIES
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 35359277
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2018_1_20.pdf106,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.