Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28241
Title: | Особенности взаимодействия участников образовательного процесса в ходе реализации индивидуального образовательного маршрута |
Other Titles: | Features of interaction of participants of the educational process in the implementation of individual educational route |
Authors: | Кобелева, Г. А. Kobeleva, G. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Кобелева, Г. А. Особенности взаимодействия участников образовательного процесса в ходе реализации индивидуального образовательного маршрута / Г. А. Кобелева // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 102-109. |
Abstract: | The article presents the author’s experience in designing and implementing an individual educational route for students of a primary school as part of a time-study, extracurricular, and project activity from the point of view of interaction between participants in the educational process В статье представлен опыт работы автора по проектированию и реализации индивидуального образовательного маршрута обучающихся основной школы в рамках урочной, внеурочной и проектной деятельности с точки зрения взаимодействия участников образовательного процесса |
Keywords: | INDIVIDUAL EDUCATIONAL ROUTE FEDERAL STATE EDUCATIONAL STANDARD OF BASIC GENERAL EDUCATION ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ МАРШРУТ ФГОС ОСНОВНОГО ОБЩЕГО ОБРАЗОВАНИЯ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_013.pdf | 577,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.