Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28279
Title: | Личная страница педагога в социальной сети как электронный образовательный ресурс |
Other Titles: | Personal profile of the teacher in the social network as an electronic educational resource |
Authors: | Мироненко, А. С. Mironenko, A. S. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Мироненко, А. С. Личная страница педагога в социальной сети как электронный образовательный ресурс / А. С. Мироненко // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 359-364. |
Abstract: | The article examines the experience of teacher and student communication in a social network from the point of view of methods and technologies. The profile of the teacher in the social network is considered as a complex electronic educational resource that combines the features of textual, visual, hypertext and other types of resources В статье опыт коммуникации учителя и ученика в социальной сети рассматривается с точки зрения методики и технологий. Личная страница педагога в социальной сети проанализирована как сложный электронный образовательный ресурс, совмещающий в себе признаки текстуальных, визуальных, гипертекстовых и других видов ресурсов |
Keywords: | IT IN EDUCATION ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCE SOCIAL NETWORKS PEDAGOGICAL COMMUNICATION ИТ В ОБРАЗОВАНИИ ЭЛЕКТРОННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ РЕСУРС СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КОММУНИКАЦИЯ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_047.pdf | 553,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.