Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28279
Title: Личная страница педагога в социальной сети как электронный образовательный ресурс
Other Titles: Personal profile of the teacher in the social network as an electronic educational resource
Authors: Мироненко, А. С.
Mironenko, A. S.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Мироненко, А. С. Личная страница педагога в социальной сети как электронный образовательный ресурс / А. С. Мироненко // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 359-364.
Abstract: The article examines the experience of teacher and student communication in a social network from the point of view of methods and technologies. The profile of the teacher in the social network is considered as a complex electronic educational resource that combines the features of textual, visual, hypertext and other types of resources
В статье опыт коммуникации учителя и ученика в социальной сети рассматривается с точки зрения методики и технологий. Личная страница педагога в социальной сети проанализирована как сложный электронный образовательный ресурс, совмещающий в себе признаки текстуальных, визуальных, гипертекстовых и других видов ресурсов
Keywords: IT IN EDUCATION
ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCE
SOCIAL NETWORKS
PEDAGOGICAL COMMUNICATION
ИТ В ОБРАЗОВАНИИ
ЭЛЕКТРОННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ РЕСУРС
СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КОММУНИКАЦИЯ
Conference name: Наука. Информатизация. Технологии. Образование
Conference date: 1.03.2019
Origin: Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0623-0_2019_047.pdf553,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.