Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28317
Title: | Педагогические условия использования сайта YOUTUBE в процессе преподавания английского языка |
Other Titles: | Pedagogical conditions for the use of YouTube in English language teaching |
Authors: | Нечай, О. О. Уткина, С. Н. Nechay, O. O. Utkina, S. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Нечай, О. О. Педагогические условия использования сайта YOUTUBE в процессе преподавания английского языка / О. О. Нечай, С. Н. Уткина // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 619-628. |
Abstract: | The article deals with the pedagogical conditions of YouTube site application, providing the formation of cognitive interest in learning of English language among college students. The structure of methodical recommendations for practical training using YouTube is offered В статье рассматриваются педагогические условия применения сайта YouTube, обеспечивающие формирование познавательного интереса к изучению английского языка у студентов колледжа. Предложена структура методических рекомендаций для проведения практических занятий с использованием YouTube |
Keywords: | COGNITIVE INTEREST INTERNET RESOURCE YOUTUBE PEDAGOGICAL CONDITIONS METHODICAL RECOMMENDATIONS ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЙ ИНТЕРЕС ИНТЕРНЕТ-РЕСУРС YOUTUBE ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_081.pdf | 602,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.