Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28317
Title: Педагогические условия использования сайта YOUTUBE в процессе преподавания английского языка
Other Titles: Pedagogical conditions for the use of YouTube in English language teaching
Authors: Нечай, О. О.
Уткина, С. Н.
Nechay, O. O.
Utkina, S. N.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Нечай, О. О. Педагогические условия использования сайта YOUTUBE в процессе преподавания английского языка / О. О. Нечай, С. Н. Уткина // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 619-628.
Abstract: The article deals with the pedagogical conditions of YouTube site application, providing the formation of cognitive interest in learning of English language among college students. The structure of methodical recommendations for practical training using YouTube is offered
В статье рассматриваются педагогические условия применения сайта YouTube, обеспечивающие формирование познавательного интереса к изучению английского языка у студентов колледжа. Предложена структура методических рекомендаций для проведения практических занятий с использованием YouTube
Keywords: COGNITIVE INTEREST
INTERNET RESOURCE YOUTUBE
PEDAGOGICAL CONDITIONS
METHODICAL RECOMMENDATIONS
ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЙ ИНТЕРЕС
ИНТЕРНЕТ-РЕСУРС YOUTUBE
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ
Conference name: Наука. Информатизация. Технологии. Образование
Conference date: 1.03.2019
Origin: Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0623-0_2019_081.pdf602,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.