Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28319
Title: | ЭОР-подход в развитии и оценке ИКТ-компетентности педагога |
Other Titles: | Electronic educational resources in the formation and evaluation of teacher ICT competence |
Authors: | Первозванский, Р. И. Pervozvanskii, R. I. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Первозванский, Р. И. ЭОР-подход в развитии и оценке ИКТ-компетентности педагога / Р. И. Первозванский // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 635-640. |
Abstract: | The article defines and argues the existence of the EER-centric approach to the informatization of education. Identified levels of interaction approach with the concept of ICT competence. Within the framework of the approach, models and systems for assessing the levels of formation of competencies are proposed В статье определяется и аргументируется существование ЭОР-центричного подхода в информатизации образования. Выявлены уровни взаимодействия подхода с понятием ИКТ компетентности. В рамках подхода предложены модели и системы оценки уровней формирования компетенций |
Keywords: | ICT COMPETENCE PEDAGOGICAL EDUCATION ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES ASSESSMENT OF THE LEVEL OF COMPETENCE FORMATION DIGITAL ECONOMY ИКТ-КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ ОЦЕНКА УРОВНЯ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНЦИИ ЦИФРОВАЯ ЭКОНОМИКА |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_083.pdf | 571,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.