Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28349
Title: Мультимедийная реклама культурно-массового мероприятия как средство развития познавательного интереса подростков к музыке
Other Titles: Multimedia advertising of cultural and mass activities as a means of development of cognitive interest of teenagers to music
Authors: Латкин, А. В.
Буторина, Н. И.
Latkin, A. V.
Butorina, N. I.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Латкин, А. В. Мультимедийная реклама культурно-массового мероприятия как средство развития познавательного интереса подростков к музыке / А. В. Латкин, Н. И. Буторина // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 827-842.
Abstract: This article presents the results of a study on the use of multimedia advertising of a mass cultural event as a means of developing adolescents' cognitive interest in music
В настоящей статье представлены результаты исследования по применению мультимедийной рекламы культурно-массового мероприятия как средства развития познавательного интереса подростков к музыке
Keywords: MULTIMEDIA ADVERTISING
MASS CULTURAL EVENT
EDUCATIONAL INTEREST IN MUSIC
TEENAGER
МУЛЬТИМЕДИЙНАЯ РЕКЛАМА
КУЛЬТУРНО-МАССОВОЕ МЕРОПРИЯТИЕ
ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЙ ИНТЕРЕС К МУЗЫКЕ
ПОДРОСТОК
Conference name: Наука. Информатизация. Технологии. Образование
Conference date: 1.03.2019
Origin: Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0623-0_2019_110.pdf599,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.