Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28367
Title: | Условия обучения иноязычному дискурсу студентов естественных специальностей на основе профессионально ориентированной проектной деятельности |
Other Titles: | Conditions of teaching foreign language discourse to students of natural specialties on the basis of professionally oriented project active |
Authors: | Гришина, Е. В. Кондюрина, И. М. Бушуева, Е. Л. Grishina, E. V. Kondyurina, I. M. Bushueva, E. L. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Гришина, Е. В. Условия обучения иноязычному дискурсу студентов естественных специальностей на основе профессионально ориентированной проектной деятельности / Е. В. Гришина, И. М. Кондюрина, Е. Л. Бушуева // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 48-52. |
Abstract: | In this paper, we develop an algorithm for teaching foreign language professional discourse to students of natural specialties. To achieve this goal, the authors prefer the method of professionally-oriented projects В данной работе разрабатывается алгоритм обучения иноязычному профессиональному дискурсу студентов естественных специальностей. Для достижения поставленной цели авторы отдают предпочтение методу профессионально-ориентированных проектов |
Keywords: | DISCOURSE COMMUNICANT FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATION COLLECTIVE COMMUNICATION METHOD OF PROFESSIONALLY-ORIENTED PROJECTS ДИСКУРС КОММУНИКАНТ ИНОЯЗЫЧНОЕ ОБЩЕНИЕ КОЛЛЕКТИВНАЯ КОММУНИКАТИВНОСТЬ МЕТОД ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННЫХ ПРОЕКТОВ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 13-14.03.2019 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0624-7_2019_013.pdf | 755,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.